ΑΝΔΡΙΑΝΝΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ
ΓΟΥΔΗ
Ονομάζομαι Ανδριανή Κωστούλα και η εταιρεία ”The HostMaster” έχει αναλάβει την διαχείριση ενός ακινήτου που έχω στην Αθήνα.
Η συνεργασία μου με την ” The HostMaster ” και την Εμμανουέλα Γεωργακοπούλου ξεκίνησε στις αρχές του 2019. Η γνωριμία μας έγινε μέσω κοινού γνωστού. Ήταν η πρώτη και τελευταία επαφή που έκανα με ανθρώπους που θα μπορούσαν να αναλάβουν την διαχείριση του ακινήτου που έχω στην Αθήνα. Ο τρόπος προσέγγισης και ο λεπτομερής σχεδιασμός των εργασιών δεν μου άφησαν καμία αμφιβολία ότι η Εμμανουέλα ήταν το κατάλληλο πρόσωπο για να συνεργαστούμε. Και η εκτίμηση μου ήταν απόλυτα σωστή. Έχει τη διάθεση και το απαραίτητο δίκτυο συνεργατών για να φέρει σε πέρας κάθε εργασία. Διαχειρίστηκε από την πρώτη στιγμή το ακίνητο μου σαν να ήταν δικό της. Η εμπιστοσύνη μου απέναντι σε εκείνη και την εταιρεία που εκπροσωπεί ήταν και είναι θα έλεγα ”τυφλή”. Πριν λίγες μέρες κάναμε και την ανανέωση της συνεργασίας μας και ελπίζω για μία μακρά και προσοδοφόρα συνεργασία για πολλά χρόνια ακόμα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΚΑΖΙ
Δε θα μπορούσα να τα καταφέρω καλύτερα, μόνος μου.
ΜΑΞ ΡΙΧΤΕΡ
ΨΥΧΙΚΟ
Συνιστώ ανεπιφύλακτα τη The Hostmaster!
ΣΟΛΔΑΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Ζω στο εξωτερικό και νοικιάζω το σπίτι μου μέσα από πλατφόρμες. Μέχρι πριν από ένα χρόνο περίπου διαχειριζόμουν η ίδια τις κρατήσεις και «φρόντιζα» το σπίτι από μακριά: μία γνωστή μου καθάριζε το διαμέρισμα, υποδεχόταν τους ενοικιαστές και προσπαθούσε να λύνει τυχόν προβλήματα που ανέκυπταν. Εγώ συντόνιζα τα πάντα μέσω τηλεφώνου και μέιλ γιατί η γνωστή μου δεν ήταν επαγγελματίας ώστε να γνωρίζει τεχνικούς, να μπορεί να βρίσκει καλές προσφορές κ.λπ.
Παρ’ όλα αυτά δίσταζα να απευθυνθώ σε επαγγελματία διαχειριστή για δύο λόγους: πρώτον γιατί ήθελα να έχω τον έλεγχο της ποιότητας των παροχών που πρόσφερα και, δεύτερον, γιατί ήθελα η επαφή με τους ενοικιαστές να έχει έναν προσωπικό τόνο και να μην είναι «ψυχρή», επαγγελματική. Αυτό βέβαια μου κόστιζε σε χρόνο και σε χρήμα. Ένα καλοκαίρι χρειάστηκε να έρθω στην Ελλάδα και να βρω ένα σπίτι να μείνω μια και το δικό μου ήταν νοικιασμένο εκείνη την περίοδο. Επέλεξα να μείνω σε ένα από τα διαμερίσματα του The HostMaster στην Αθήνα. H εμπειρία μου ήταν πολύ καλή (άψογη καθαριότητα, καλαίσθητη διακόσμηση, άνεση, ευγένεια, ταχύτητα και διακριτικότητα στην επικοινωνία) ώσπου συνέβη κάτι που μετέτρεψε την εμπειρία μου από πολύ καλή σε εξαιρετική και με έκανε να αλλάξω γνώμη σε μία μέρα και να εμπιστευτώ τη διαχείριση και του δικού μου σπιτιού στην The HostMaster.
Ενώ όλα πήγαιναν καλά με τη φιλοξενία, ξαφνικά το ψυγείο άρχισε να μην ανταποκρίνεται όπως πριν, να μην ψύχει στην εντέλεια, οπότε αναγκαστήκαμε να επικοινωνήσουμε με την εταιρεία.
Ήταν απογευματάκι, περίπου 4.00 μ.μ. Μέσα σε μισή ώρα, ένα άτομο της εταιρείας και ένας τεχνικός έφτασαν στο σπίτι, όπου ο τεχνικός διαπίστωσε ότι δυστυχώς η ζημιά ήταν δομική και το ψυγείο δεν μπορούσε να επισκευαστεί, όπως μας εξήγησε. Μέσα σε λιγότερο από 2 ώρες, δύο άτομα κατέφθασαν με νέο ψυγείο, το εγκατέστησαν, καθάρισαν και απολύμαναν το χώρο πριν προλάβουμε καν να ενοχληθούμε από την «αναποδιά». Πραγματικά μείναμε με το στόμα ανοιχτό για την ταχύτητα και τον τρόπο που επιλύθηκε το θέμα και σκέφτηκα «να, αυτό θέλω, κάποιος να λύνει και μένα τα προβλήματα του διαμερίσματός μου γρήγορα, αποτελεσματικά, με χαμόγελο και καλοσύνη και να κάνει τον επισκέπτη να νιώθει εμπιστοσύνη και να θέλει να ξανάρθει». Έτσι, σε λίγες μέρες επικοινώνησα με την The HostMaster όχι σαν ενοικιάστρια πια, αλλά σαν ιδιοκτήτρια, και ξεκίνησε μια συνεργασία που αποδείχτηκε και πιο οικονομική (τα έσοδά μου αυξήθηκαν παρά την αμοιβή της εταιρείας, γιατί τα έξοδα μειώθηκαν μέσα από πιο οικονομικές λύσεις που η εταιρεία μου πρότεινε – οικονομικότερο και καλύτερο συνεργείο καθαρισμού, οικονομικότεροι και καλύτεροι τεχνικοί κ.λπ.) και πιο αποτελεσματική, με λιγότερο άγχος και σχεδόν μηδενικό χρόνο ενασχόλησης από μεριάς μου.
Χτίστηκε δε πολύ γρήγορα μια σχέση εμπιστοσύνης γιατί οι αποφάσεις παίρνονταν από κοινού – η εταιρεία δεν προέβαινε σε καμία απόφαση χωρίς την έγκρισή μου. Το πιο σημαντικό απ’ όλα όμως είναι ότι γρήγορα διαπίστωσα ότι έχω να κάνω με επαγγελματίες ανθρώπους με ηθικές αρχές, που μπορώ να στηρίζομαι αλλά και να χαίρομαι κατά τη διαχείριση των ενοικιάσεων γιατί και οι δύο αντιμετωπίζουμε την ενοικίαση σαν φιλοξενία, και δύο θέλουμε ο ένοικος να περνάει καλά, γεγονός που, εκτός από το οικονομικό όφελος που μας προσφέρει, μας κάνει να νιώθουμε όμορφα, να νιώθουμε ότι προσφέρουμε σε Έλληνες και ξένους μια μικρή γωνιά της Ελλάδας όπου θα χαλαρώσουν και θα περάσουν όμορφα.