1Υπάρχει κάποιος περιορισμός στο χρονικό διάστημα που μπορώ να ενοικιάζω το ακίνητό μου μέσω Airbnb;

Η πύλη μας, μας επιτρέπει να επικοινωνούμε εύκολα και να συνεργαζόμαστε μαζί σας, σε σημαντικά θέματα όπως ο προγραμματισμός και το χρονικό διάστημα ενοικίασης του ακινήτου σας. Μέσα από το portal του ιδιοκτήτη, μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση ενοικίασης της ιδιοκτησίας σας όποτε και όπου το χρειάζεστε. Με λίγα λόγια, εσείς μας ενημερώνετε για τις δικές σας προτιμήσεις διαχείρισης κι εμείς ενημερώνουμε το σύστημά μας. Το ιδανικό βέβαια είναι το ακίνητο να ενοικιάζεται το δυνατόν περισσότερο προκειμένου να αυξήσουμε τα έσοδα του.

2Σε ποιον απευθύνεται η The HostMaster;

H ΗοstMaster αποτελεί την ιδανική λύση για όποιον επιθυμεί να ενοικιάζει βραχυπρόθεσμα το ακίνητο του αλλά και να διατηρεί την ευελιξία να διαμένει σε αυτό σε τακτά διαστήματα, αν αυτός το επιθυμεί, διατηρώντας παράλληλα το 75% του κέρδους και μένοντας ήσυχος πως η διαχείριση γίνεται από ειδικούς με το καλύτερο δυνατό τρόπο!

3Πως διασφαλίζετε την ασφάλεια της κατοικίας μου;

Η ασφάλεια της κατοικίας σας είναι και προτεραιότητα μας. Τόσο εμείς όσο και η ίδια η Airbnb έχουμε φροντίσει γι’αυτό. Αφενός το ακίνητο σας καλύπτεται από την εγγύηση της Airbnb μέχρι το ποσό του 1.000.000$. Αφετέρου, η εταιρία μας έχει μεριμνήσει ώστε, να υπάρχει πάντοτε διαρκή επικοινωνία για το ‘’screening’’ των πελατών ώστε να πληρούν ένα ικανοποιητικό προφίλ ενοικιαστή. Στον καθορισμό του προφίλ λαμβάνουμε υπόψιν και τις δικές σας επιθυμίες. Τα ακίνητα επίσης, ασφαλίζονται από την εταιρείας μας  για αστική ευθύνη.

4Σε ποιες περιοχές αναλαμβάνετε τη διαχείριση/ενοικίαση;

Η εταιρία μας δραστηριοποιείται ήδη σε αρκετές περιοχές της Αθήνας, τόσο για καταλύματα που προορίζονται για επισκέπτες ή ταξιδιώτες όσο και για ακίνητα κοντά σε πανεπιστημιουπόλεις που είναι η ιδανική λύση για φοιτητές. Φυσικά η εταιρία μας έχει ως στόχο να εξυπηρετήσει και άλλες περιοχές της χώρας μας και να χαρίσει μοναδικές εμπειρίες, όμως επί του παρόντος αναλαμβάνουμε μόνο ιδιοκτησίες εντός της Αττικής.

5Πότε και πως λαμβάνω το ενοίκιο;

Η πληρωμή του ενοικίου σας γίνεται από εμάς σε Τράπεζα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αφού παρακρατήσουμε τις προμήθειες διαχείρισης. Η εκκαθάριση του κάθε μήνα γίνεται τις πρώτες 5 εργάσιμες ημέρες του τρέχοντος μηνός και τα χρήματα σας κατατίθενται σε λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει. Επίσης μέσω του προσωπικού σας portal, βλέπετε ανά πάσα στιγμή τα κέρδη των ακινήτων σας, με διαφάνεια.

6Πως θα γνωρίζω πότε και σε ποιον θα ενοικιαστεί το ακίνητο μου;

Παρέχουμε πλήρη διαφάνεια της διαχείρισης του ακινήτου σας. Οι ιδιοκτήτες των ακινήτων που επιλέγουν να συνεργαστούν μαζί μας, έχουν πλήρη πρόσβαση στην διαδικτυακή πύλη ιδιοκτητών και συνεπώς στο ημερολόγιο ενοικίασης του ακινήτου , ώστε ανά πάσα στιγμή να ενημερώνονται για το προφίλ των επισκεπτών.

7Τί γίνεται αν θέλω να διακόψω τη συνεργασία για τη διαχείριση ακινήτου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την υπηρεσία διαχείρισης σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου που έχετε υπογράψει, όποτε επιθυμείτε, αρκεί πρώτα να έρθετε σε μια επικοινωνία μαζί μας για να αναλάβουμε όλα τα απαραίτητα διαδικαστικά.

8Μπορώ να ορίζω τους δικούς μου κανόνες στο ακίνητο μου;

Φυσικά! Ενημερώστε μας για τους κανόνες σας και αφού τους συζητήσουμε θα τους αναρτήσουμε στο προφίλ του ακίνητου σας, εφόσον αυτό επιθυμείτε.

9Μπορώ να επιλέξω για ενοικίαση μόνο κάποιους συγκεκριμένους χώρους του ακινήτου;

Βεβαίως. Εφόσον αυτό γίνεται κατανοητό στην περιγραφή του προς ενοικίαση ακινήτου και δεδομένου ότι η χρήση των υπολοίπων μη ενοικιαζόμενων χώρων δεν επηρεάζει άμεσα τους διαμένοντες, τότε εσείς μας ενημερώνετε για τις επιθυμίες σας κι εμείς ακολουθούμε πιστά.

10Μπορώ να επιλέξω κάποιο από τα στάδια και τα υπόλοιπα όχι;

Σε περίπτωση που το ακίνητό σας δεν χρειάζεται κάποιο στάδιο όπως πχ. ανακαίνιση ή φωτογράφηση, τότε εμείς αναλαμβάνουμε κανονικά τα υπόλοιπα στάδια χωρίς κάποιον περιορισμό.

11Ποιο είναι το νομικό και φορολογικό πλαίσιο για τη βραχυχρόνια μίσθωση;

Βασικά Σημεία:

  • Κάθε ακίνητο που λειτουργεί σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες όπως η Airbnb πρέπει να γραφτεί στο Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής και να πάρει το λεγόμενο αριθμό ΑΜΑ, ο οποίος θα αναγράφεται δημόσια στις online πλατφόρμες.
  • Την εγγραφή στο Μητρώο πρέπει να την κάνει το πρόσωπο (ιδιώτης ή εταιρία) που θεωρείται Διαχειριστής του ακινήτου. Αν αυτός δεν είναι ο ιδιοκτήτης, τότε πρέπει να υπάρξει σχέση μίσθωσης μεταξύ του ιδιοκτήτη και του άλλου προσώπου. Αν συνεργαστείτε μαζί μας στη διαχείριση, θα συνάψουμε μίσθωση που ενώ θα μας αφήνει να διατηρούμε μεταξύ μας τη σχέση ποσοστών στα εισοδήματα (75% - 25%), παράλληλα θα επιτρέπει στην εταιρία μας να γράψει εκείνη το ακίνητο στο Μητρώο και εσείς θα απαλλαγείτε από την ευθύνη και την εργασία των διαδικασιών αυτών.
  • Ο Διαχειριστής του ακινήτου πρέπει να δηλώνει στο Μητρώο τις διαμονές που γίνονται στο ακίνητο (έως τις 20 του επόμενου μήνα από την ημέρα αποχώρησης).
  • Δεν ισχύουν περιορισμοί στις ημέρες που μπορεί να λειτουργήσει ένα ακίνητο (πχ. 90 μέρες), στο ετήσιο εισόδημα που μπορεί να λάβει ο ιδιοκτήτης (πχ. 12.000 ευρώ) ή στα ακίνητα που μπορεί να διαθέσει (2 ακίνητα). Αυτά τα μέτρα αναστάλθηκαν μέσα στο 2017 και ουσιαστικά δεν εφαρμόστηκαν ποτέ.
  • Τα εισοδήματα από τις βραχυχρόνιες μισθώσεις φορολογούνται όπως ακριβώς και αυτά από τις μακροχρόνιες (έως 12.000 με 15%, από 12.000 έως 35.000 με 35% και από 35.000 και πάνω με 45%).

Δεν υπάρχει κάποια ειδική έγκριση ή άδεια από τον ΕΟΤ ή άλλη υπηρεσία που πρέπει να πάρει ένας ιδιοκτήτης για να ξεκινήσει τη βραχυχρόνια μίσθωση. Η μόνη υποχρέωσή του είναι η εγγραφή στο Μητρώο ή η ανάθεση (μέσω μίσθωσης) σε άλλο πρόσωπο το οποίο θα εγγραφεί στο Μητρώο

12Ανάμεσα στα χιλιάδες διαμερίσματα στην Αθήνα, πώς θα μπορέσει το δικό μου να ξεχωρίσει;

Η εταιρία μας ξεχωρίζει ανάμεσα σε πολλές άλλες, χάρη στη μεθοδικότητα, την άριστη γνώση και το πάθος της ομάδας μας αλλά και των έμπειρων συνεργατών μας για την ποιοτικότερη και πιο αξιομνημόνευτη διαμονή των επισκεπτών μας. Δίνοντας βάση σε κάθε λεπτομέρεια, φροντίζουμε σε συνεννόηση με τους συνεργάτες μας αλλά και με τους ίδιους τους ιδιοκτήτες των ακινήτων, ο χώρος σας να λάβει την καλύτερη δυνατή προβολή. Όλα τα παραπάνω θα σας δώσουν το βήμα για να σταθείτε ψηλά στον “ανταγωνισμό” και τις απαιτήσεις της βραχυχρόνιας ενοικίασης.

13Πως μπορώ να παρακολουθώ τις κρατήσεις, τα έσοδα και γενικά τη πορεία του ακινήτου μου;

Όλοι οι ιδιοκτήτες ακινήτων που συνεργάζονται μαζί μας, έχουν πλήρη πρόσβαση στην διαδικτυακή πύλη ιδιοκτητών της The Hostmaster. Μέσα από το portal του ιδιοκτήτη, θα έχετε πρόσβαση στην απόδοση του ακινήτου σας με πλήρη διαφάνεια, βλέποντας προβλέψεις, τρέχοντα κέρδη, ενημερώσεις συντήρησης και κλεισμένες διανυκτερεύσεις. Είναι γνωστό ότι σαν εταιρία, προσπαθούμε να καταστήσουμε όσο το δυνατόν πιο διαφανή την απόδοση του ακινήτου σας και τις πληροφορίες ενοικίασης.

14Τι αναλαμβάνετε εσείς στην επίπλωση, τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση;

Τα πάντα! Σχεδιάζουμε τη διαρρύθμιση και κατόπιν, σε συνεννόηση με εσάς, αγοράζουμε και τοποθετούμε τα έπιπλα και τις συσκευές και όλο τον απαραίτητο μικροεξοπλισμό με σκοπό να προσδώσουμε στο κατάλυμα έναν ξεχωριστό και ιδιαίτερο χαρακτήρα. Έπειτα χάρη στο έμπειρο και καταρτισμένο μας προσωπικό, κάνουμε την φωτογράφηση που αναδεικνύει την πιο όμορφη εκδοχή του ακινήτου σας. Τέλος, δημιουργούμε τους κατάλληλους οδηγούς με σχετικές πληροφορίες για την τοποθεσία και τις παροχές που προσφέρουμε στον πελάτη κατά την διαμονή του.

15Πως προωθείτε τα ακίνητα;

Τα ακίνητα σας προωθούνται μέσω των επίσημων ιστοσελίδων της εταιρίας μας και οι κρατήσεις γίνονται απευθείας από το booking engine του site μας. Επιπροσθέτως, η προώθηση επιτυγχάνεται και από τις πλατφόρμες στις οποίες αναρτώνται τα ακίνητα σας, μέσα από τις οποίες οι ενδιαφερόμενοι ενοικιαστές μπορούν να κάνουν κράτηση κατευθείαν.

Έχετε μια ερώτηση που δεν απαντήσαμε;
Επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ